Yclll 5 ayşık bebeğim bi kaç gündür sadece öksürük var akşam 10 gibi başlıyo sabaha kadar öksürüyo gündüz yok bi türlü geçmedi başına gelen var mı pazartesiyi bekliyorum doktpra götürcem