Aslnakn Merhaba oğlum 4 aylık karşısında yemek yiyince kıyameti koparıyor oda istiyor ben vermiyorum tabiki ama çok ağlıyor elimi ağzına götürüyorum hemen susuyor gülüyor ağzını açıyor ne yapmalıyımm
etuerk Aslnakn normal süreçler sabırla ayının dolmasını bekleyin 4 ay erken zaman hele bir 5 6 aylık olsun tadımlara başlarsınız
queenmom_ Aslnakn benim oğlumda öyle pazartesi 5 aylık olacak karşısında yemek yemiyoruz ek gıda için çok erken 2 ayınız var daha bağırsak sisteminin gelişmesi için
Aslnakn etuerk zaten 5 buçuk aylıkken tadıma başlamayı düşünüyorum ama çok istekli olunca vermeyince kendimi suçlu gibi hissediyorum
etuerk Aslnakn suçlu hissetmene gerek yok daha yolun başı her istediğini istedikleri zaman yapamayız onlar için doğru olan neyse o zamanı var sonuçta. Sindiremese kabız olsa o zaman da vicdan yaparsın neden verdim diye