12ayaegulll Kızlar 10 günlük bebeğim var 10 gündir de sol göğüs ucum yara ilk başlarda kanıyodu artık kanamıyo ama acısı hala aynı çok dazla napman gerekir lansino krem kullanıyorum
Bsrkrk 12ayaegulll bana kantaron yaği iyi geliyor bebegim 4 aylik simdiye kadar onu ve lansinoh kullandim. Ayva cekirdegi jeli ve kakao yagini da oneriyorlar ama onlari hic denemedim. Oncelikle kantaronu denemeni oneririm
Aslnakn Benimde öyleydi ağlayarak emziriyordum herseyi denedim kantaron yağı kremler filan hiç yaramadı en son gümüş kapak aldım içine hafif sütünüzü damlatıp kapatın hemencecik iyileştiriyor alıyor acısını