Günaydın kızlar, kızım 3 ay 14 günlük. Yaklaşık 1 aydır sütüm bebeğim emer emmez değil de, emmeye başladıktan 1-2 dakika geliyor. Bunu şu sekilfe anlıyorum, emmeye başladıktan sonra diğer göğsüm sızlıyor süt iniyor ve yutkunma sesleri gelmeye başlıyor. Bu durum normal mi? O 1-2 dakikada bebeğim sabırsızlanıyor ağlıyor süt gelmediği için. Beslenmeme dikkat ediyorum kilo alımı da iyi kızımın, bu durum beni endişelendirmeye başladı ama, süt kesilmesinin alameti değildir değil mi ?