Bebeğim 6.5 aylık ve daha 2 ay öncesine kadar fazla tombik bebekti yani gözümüze alıştığı içim normal geliyordu fakat diş hastalık derken kilo verdi aynı zamanda boya gitti yani şimdi görenler yesin yesin ne varsa yedir tombik olsun kızımız diye seviyorlar başkasının bebeği bunu geçmiş çok üzüldüm inan bizimkini geçmiş dediklerinde aldırış etmiyordum yesin löp löp kilo alsın değilde yesin vitamin alsın diyorum artık böyle söyleyen kişilere dönüp hayır benim kızım hantal olmasın diyorum yani kilolu bebek sağlıklı bebek anlamına gelmiyor ki bu bebeklerde tombik olayını sevmelerini çözebilmiş değilim artık kim ne derse cevabını veriyorum