Bende tiroit papillar ca var o yüzden sürekli her ay kontrole gittim ilacın dozu duruma göre azaltılıp artırıldı bebeğimde bir sıkıntı olmadı şükür ama dikkatli olmakta ve ilaç önerildiyse kullanmakta fayda var bebeğin nörolojik gelişimini etkiliyor demişti doktor. Umarım bütün bebekler sağlıcakla gelir