Merhaba, kızım 3 ay 28 günlük ben grip oldum ve sanırım ona bulaştırdım. Hapşuruyordu fakat öksürük de başladı. Doktora götürdüm ciğerleri temiz dedi hırıltısı var antibiyotik verdi iki tane kullanıyorum ama kızımın öksürüğü aşırı hırıltılı ve uykusundan uyanıyor ne yapmam lazım nebulizatör aldım kullanıyorum buhar makinasını da kullanıyorum bilemedim