prensesinannesi11 Kızlar pazar günü Adana’dan Ankaraya gideceğiz 10 günlüğüne kendi arabamızla ama ben çok korkuyorum bebeğim hastalanır diye 3 ay 11 günlük ne yapmalıyım onu arabada ve Ankara’da nasıl korumalıyım nasıl giydirmeliyim
Cennet70 prensesinannesi11 arabanın ısısını iyi ayarlayın terleyip üşümesin Ankara da Adana’ya göre soğuktur içlik tayt giydirin yeleksiz durmasın ayaklarını sıkı tutun ama terletip soğumasın bence en önemli o
aysegulce prensesinannesi11 ankara buz ona göre kıyafetler almalısın 😂 arabadan eve ise bisey olmaz diye düşünüyorum
prensesinannesi11 Cennet70 orada dışarda gezmeyecek zaten arabadan eve geçircem sadece görümcemin evi de 24-25 dereceymiş
prensesinannesi11 Cennet70 mola vermek gerekiyor mu bir postta öyle okudum doktoru arabayla sık sık mola verin demiş biz molasız gitmeyi düşünüyoruz karanlığa kalmamak için