Oğlum 9 aylık gazlı bi bebek değildi ama geceleri gaz sancısı cekiyor bağırsakları gaz dolu hastaneye gidip lavman yaptırıyoruz ardından atesi de cıkıyor 20 gündür devam eden burun akıntısı da var daha önce antibiyotik kullandı bitirdik doktor demir ilacının da gaz yapabileceğini söyledi bestiron kullanıyoruz var mı böyle bi durumla karşılaşan nolur aydınlatın beni de napacağımı şaşırdım:(