Günaydin hanimlar bu ikinci post acisim bu konu hakkinda lütfen gorün cnku ben mahvoldum hastaneye git diyenler olucak bende biliyorum hastane var ama suanda gidemem neyse konuya girim 1 haftadir ki kizlar kasintim var giriş kisminda mantar degil cokelek gibi gelmiyo normal geliyo ama travazol suruyorum travocort suruyorym hafifletiyor ama gecirmiyor giris kismi o kadar kizarik ki anlaramam bide idrarimi yaptikdan sonra acayip yaniyor kasiyorum azaliyor kasintisi hep esimin yuzunden belki bilirsiniz agiz yoluyla da bulasan enfeksiyonlar var bi kere daha biyle olmustum ama bu kadar uzun surmemisti ne kadar istemesem de yapiyor sonrada bu halde oluyorum baska ne yapabilirim basina gelen var mi?