mnkbiranneck Çok geçmiş olsun 🙏 benim oğlumda hasta günlerdir canımdan can gidiyor daha 7 buçuk aylık ama kaç kere hastaneye gittik bilmiyorum bir türlü düzelmedi gazı tuvaleti huzursuzluğu üşütmeesi boğazı öksürüğü derken.. biz zaten yeterince kötü durumdayken kalkıp eşimiz veya başka biri bişey söyleyince öldüresim geliyor yahu onlar bizim evladımız bizden daha çok kimse düşünemez onları saçının teline bişey olsa en başta en çok bizim canımız yanıyor gece uykusuz kalıyoruz gündüz aç kalıyoruz yeterki o iyi olsun diyoruz, senin bi hatan yok senden daha iyide kimse bakamaz evladına boşver ne dediklerini sen zaten evladının canının derdindesin yeter fazla sıkıntı stres yapma Allah’ım yavrularımiza acil şifalar versin inşallah bize bağışlasın 🙏