Nehirmombulut Ben kullandım canım zaten hemen ampuller bitiyor iki günde çok iyi geldi bize geçiriverdi gribini
K2C2 Nehirmombulut ateşini de düşürdü mü bize verdi ama ateşini düşürmedi 5 saat bekledim sonra calpol verdim
Mevam55 nazlimom_ zarturre başlangıcı dedi bu iğneden yazmış bende korktum açıkçası yan etkısı falan olur diye kıloya goremı ayarlıyorlar nasıl oluyor
nazlimom_ Mevam55 1 ampul verdi bize kilosuna göre 5 ml çekip ağızdan verdik ama cok iyi geliyor hastaneye gidincede vermişti doktor
Gamzeblg Bendede cortair var onu verdi serum fizyolojikle karıştır dedi 3 gün kullan dedi bakalım neolcak artık cocuklar hasta olmasın ya hastaneler dolup taşıyor
Mevam55 K2C2 bizde ateş olmadı şükür ama 1 hafta da anca toparlıyor ınsan gecmıcek sanıyor ama gecıyor