Berivan58 Merhabalar ilk bebeğim 1 hafta sonra 10 aylık olacağız. Sürekli hastayız üstünü örtmeye yetişemiyorum bazen eşim görüyor o üstünü örtüyor. Uyku tulumu alayım dedim. Nasıl olmalı nasıl kullanılır marka önerilernizi bekliyorum 🙂🌺
etuerk Berivan58 evin ısı değerine bakarak tog değerine karar vermeniz lazım Bizim 23° Zıbın ve ince pijamayla kullanıyorum Çünkü evimiz dereceye göre birtık soğuk gibi İnternette derecelerini bakarak karar verebilirsiniz marka bilmiyorum Türkiye’de değilim ama burda LCW Markasından memnun olanı çok Okudum