Bebeğim iki buçuk aylık. Sezeryan doğum olduğu için sütüm geç geldi başlarda mama kullandık. Sonra mamayı bıraktık son zamanlarda bebeğim biberon istemedi zaten. Şimdi iki haftadır aynı kiloda hiç kilo almamış. Ebe mamaya tekrar başlayabiliriz istersen istersen bi hafta daha bekleyelim dedi. Bende bu gün mama vermek istedim. Biberon midesini bulandırıyor gibi yapıyordu bende alışsın diye zorladım. Ağlamaya başladı bıraktım meme vermek istedim. Ama memeyi de almıyor bağıra bağıra ağlıyor korktumu acaba ne yapmalıyım. İkisini de almıyor