Kızlar sa Oğlum 2 yaşında.. Ve hemen hemen hergün göbek bölgesi ıslak uyanıyor. Göbeğinin ya sağ ya da sol tarafı ıslak hep. Ve bu durumda bütün kıyafetini değiştirmek zorunda kalıyorum. Yatağına kaçırmıyor popo kısmı kuru olduğu için. Molfix kullanıyorum. 15 kilo . 5 numara kullanıyordum 6 numarasını aldım hatta belki bez küçüktür ondan kaçırıyordur diye ama yine kaçırdı. Ne yapmam lazım doktora mı götürmeliyim bu durumu yaşayan var mı aranızda😞