Arkadaşlar sağlık ocağında d vitamini vermişlerdi onu halen kullanıyoruz… 4 aylık olduk ve hemşire bu defada kan ilacı verdi bu bana hiç mantıklı gelmedi herkes kullandımı acaba… Bana mantıksız gelen konu şu bebekler 1 yaşına kadar ilaç kullanamaz diyorlar ama kan ilacı gaz ilacı calpol veriyorlar bunlar ilaç değilde meyve suyumu…