Melanne asocialmom bizim yorede oyle derler.oglani 5 ayda vur oturt kizi 6.ayda sev oturt .bu arada urfaliyim
asocialmom Melanne ilginçmiş bence bi fark yoktur. 4. Ayda destekli oturtmaya başlayabilirsiniz kız erkek ayırt etmeden 😊
Denizelif 3 aylikken oturdu 5 aylikken desteksiz oturdu bebeginiz size öncülük edecektir bizim yapmamiz.gereken tek sey onun bize verdigi komutları güzel takip etmek.