188 ahh ahh pazara giderken lise çıkışına denk geliyorum da içim parçalanıyor. Ağızlarında her cümlenin sonunda a… Diyorlar. Bu da daha iyileri. Görümcem 4. Sınıfa gidiyo kayinvalidemin anlattıklarını duydukça biz kucuk dilimizi yutuyoruz. O nesili büyüten annelerin de mantığı biz çektik evladımız çekmesin aman her istedikleri olsun diye diye arsız oldular. Ben liseye giderken gömleğimiz disarda olsa gömleğimizi hocalarımız keserdi. Kesmesinler diye korkumuza üstümüze başımıza dikkat ederdik. Öğretmen bizim neslimiz de kutsaldi. Ama su an öğretmenler Can korkularından dersini anlatıp çıkıp gidiyoalr. Nerden tutsan zarar