Sumeyy34 Merhaba oğlum salı sünnet oldu ,6 aylık dün gece ateşlendi sünnet olan yeri kanamis kızarıklık var acaba neden olmuştur normalmi ya
153s34 Sumeyy34 bzde olmadi ama doktor calpol ve antibiyotik vermsti bize. Ates olmasi normal herhalde ki calpol verdi diye dusunuyorum,bilemedim. Doktornuzla konusabilme imkaniniz varsa arayip sorun. İnşaallah bseyi yoktur 🌼 gecmis olsun
Sumeyy34 Bilmiyorum çok üzgünüm buyudundemi yaptirsaydim sünneti temiz tuttum krem sürdüm bardak koydum😞
Deletedmom104 Sumeyy34 Yok ya büyüklükle alakalı bir durum değil bence bi doktoruna götür istiyorsan korkma bir şey olmaz inşallah
Sumeyy34 Kıpkırmızı ucu kenarlari hafif kanamis gece ateş oldu acaba diş mi sünnetmi gripmi olucak hepsi biaraya oldu
Sumeyy34 Yokmu aranızda bebekleriniz cocuklariniz sünnet olup bu şekil sikinti olması normal seyrindemi acaba
153s34 Sumeyy34 evet. Hatta hc bakamiyordum bile,kipkirmiziydi.canı cok aciyor diye dusunuyordum hep 🥺 Cisi de ilk 1-1bucuk gun flaan kanlı gelmsti. 2 yada 3. Gunde kan vardi gbi sanki braz dikis yerinde byle ufack ama onunn disinda bska bsey olmadi
Meneksemm Kaç gün oldu sünnet olalı . İlk günler çok sis be kıpkırmızı oluyor zaten Sonrasında bizim ki bir kere beze yapışıp kanamisti
Meneksemm Sumeyy34 daha çok yenismis ilk günler bizimki de öyleydi kanlı morumsu ve ödemli gorunuyordu
Rene Kanaması olmaması lazım bu kadar zamanda toparlanması lazım kızarıklık normal ama kanama normal değil bence bi kontrole götür
Demett__ Sumeyy34 bizde çarşamba ginü yaptık doktorumuz kanama olursa hemen getirin dedi bardak yırtılmış oraya değdi diye kanamış ama gittik bardağı çıkarttırdı ama 2 gün sonra tekrar gidicez ve yıkanmasını erteledi bence ihmal etmeyin hemen gidin kanaması iyi değil doktor yine bi görsün