ela58 Mutlaka olup olmaması gerektiği konusunda bir şey diyemem. Bana gelmek istedikleri için bebek görmeye herkesi evimde tek tek ağırlayıp hazırlık yapmak istemediğimden bir yerde okuttuk. Herkes geldi bitti, hocamızı götürdük. Çibörek meşhur burada çibörek ayran tatlı bitince çay verildi. Hediyeleri vs dağıttık eve geldik bence böyle çok pratik