senosss1 Kızlar 38 günlük bebeğim genelde 2 saatte bi emzirmeye kalkıyorum sürekli siz nasıl yapıyorsunuz bu gece uyanamamışım ağlamamışta yavrum en son 12.30 da emirmiştim 6.30 da kendim uyandım yorgunluktan gözümü açamıyorum artık 🥹
Zynpdlcftc senosss1 kızımda sarılık vardı ilk 1 ay 2 saatte bi emzirdim 1. Ayda geçti sonra doktor 3 4 saatte bi emzir gece dedi daha çok küçük ben alarm kurardım geceleri sende 3 4 saate kur bence canım kızım uyurdu zorla uyandırırdım emzirmek için
Eailesi4 senosss1 1 aydan sonra sarılık yoksa emzirme saatleriniz uzatabilireiniz demk ki gün içinde güzel doymuş yoksa ağlar uyanırdı 2 ay dan sonra bazı doktorlar gece uyandırmamayı söylüyor aç olsa o uyanır diyor
acemiannegeldi senosss1 Sarılık yoksa hiç elleme ben de 12:30 1 gibi emzirip uyutuyorum artık rutin hale geldi 5-6 gibi kendisi kalkıyor altını değiştiriyorum emziriyorum yatıyor sonra yine 9 10 gibi kalkıyor. Bana doktorum 1. Aydan sonra gece uyandırmana gerek yok o kendi biliyo acıkınca uyanıyor demişti. Hem uykusu bölünmüyor alışıyor merak etmeyin güzel bişey bu 😊