patulya Merhaba ilk bebeğim ve bir aylık olduk ama ben hiç burnunu temizlemedim tikanmadi diye ama herkes temizle yine de diyor nasıl temizlemem gerektiğini bilemiyorum yardımcı olabilir misiniz
krnrftrmys patulya ben serum fizyolojik sıkıp biraz aspiratörle çekiyodum o aylarda sonra şırıngaya geçmiştim ama şimdi ikisinide bıraktım duş aldırırken elimle burnunu ovalıyprım sıcak buharla birlikte her şey çıkıypr zaten hastayken ya da tıkandığında yapabilirsiniz fizyolojik