Kızlar bebeğim 5 ay 8 günlük. Doğdu doğalı emerek uyuyor. Ayakta emzirirken yürüyerek veya sağa sola sallayarak uyuyor. Artık taşıyamıyorum 🤦🏽♀️ ayakta sallamayı denedim kabul etmiyor. Gece uykusunda falan emzirip yatağına koyunca kendi uyur. Uyuyamazsa tekrar meme veririm uyur. Öğle uykusunun bir tanesini dışarıda kangurada kendi başına uyuyarak geçirir ama sabah uykusu, hele ki gece uykusuna geçiş beni zorluyor. Saatler sürüyor bazen. Ek gıdaya başlattı doktorumuz. Gece maması yapıyorum öyle süresi bir tık azalıyor. Ama bırakmak istiyorum şu emzirerek uyutmayı. Var mı öneriniz?