Kızlar bebık bı bucuk aylık. Normalde gecelerı ıkı saatte bır uyanıp en az yarım saat emen kız, annemlere geldığımdan berı yani bı haftadır gecelerı uyanmıyor. Alarm kurmuyodum bebek kendı uyanıyo dıye, bı baktım 5 saat olmuş uyanmamış. Kendım uyandırdım, onda da beş dk emdi bıraktı. Sonrakı gun de oyle oldu ve bir haftadır boyle. Kendısı uyanmıyo hıc ve az emıyo. O süt düşkünü ağzını kocaman açan kız ağzını minnacık açıyo, dudağının ucuyla alıyo memeyı. Nolmuş olabilir:/ annemlerle aynı şehırdeyız, uzun yolculuk vs olmadı yani. Hasta da değil, ateşi yok yani.