Tazeanne70 Merhaba kizlar.Bir haftalik oglum var kontrolleri devam ettirmek uzere memnun kaldiginiz doktorlari yazar misiniz?
flowers2 Mavişehirde ahmet babacan var. ona gidiyoruz çok memnunuz. çok güzel bilgilendiriyor, insanı rahatlatıyor. tavsiye ederim