Son 15 gündür hic abartmıyorum ya gecenin koru uyanıyor uyanık kalmak istiyor, yada uykuya dalarken yarım saat uyuyup gece yarısı uyuyor. Kızım 14 aylık tek uyku uyuyor gündüz 2-3 gibi kalkıyor 9 gibide akşam uykusuna geçiyor. Ben ne yaşıyorum bu kız bana napıyor ya? Gece 10 da yatti 4 e kdr 8 kere kalkti en son açtı gozunu alkış yapıyor bnnmle dalga gecer gibi bıraktım yatağına geçtim salona napiyosan yap dedim artik.
Omzumda pispislamaktan belim uyuştu hissetmiyorum belimi hiçbir şekilde ayak tabanlarim parmak uclarim karincalaniyor. Bugün memlekete dönüyorum doktordan randevu aldım. Günde sadece 3-4 saat uyuyabiliyorum. Herşey iyiydi bir hasta oldu kızın uykusu bitti ya. Ben ne yapsam ne etsem bu uyku durumuna hiçbir çözüm getiremedm. Uyku eğitimi versem ayda 2 kere ev degisecegim geçici bir düzen olacak önümüzdeki aylarda. Ben kıza kızdim bağırdım isyan ettim ağladım sadece kendimi hirpaladim. Aşırı mutsuz ve caresiz hissediyorum kendimi. Bıktım ya. Bıktım.