3 gün önce doğum yaptım sanki kolonya dökülmüş gibi yanmalar oluyor doktor normal iyileşme süreci dedi Şuan sıvı geçirmez bant var ama sanki bişey akıyor gibi hissediyorum bu his sizdeyse oluyormu birde bantta lekeler var pansumandan dolayı mı bilmiyorum ama napsam bilemedim 🥺🥺