Kızlar 2.ay rutin kontrolüne gittşm. Birgün öncesinde kakası köyü yeşil grimsi tarz daydı. Doktora soyledım bı örnek alıp inceleyelim dedi. Çocugum çok huzursuz gün içinde sürekli ağlama ıkınma halinde bu arada. Neyse test sonucu gaıtatada gizli kam pozitif cıkmıs daha sabaha çok var benım ıcıme Kurt düştü çok korktım başına gelen varmı