Grupyildizi çok ama çok yazık.. ancak burada gözden de kaçırmayalım bir nokta var, öyle bir korku ve endişe ki, yani çoğu insanın zorlandığı hamilelik sürecini sakloyor, evde doğum yapıyor ve bebeğini atacak denli de korkuyor. Ailelerin her zaman çocukları ile çok net ve korkuya sebep olmadan bir iletişim kurmaları lazım, bunun da çocukluktan başlaması lazım. Yani bu cinsellikle ilgili iletişimi de kapsamlı, hamilelikle de, iyi veya kötü yaşanan veya başa gelen her ne ise aile ile pyalaşılabilmeli.. erken yaşlarda bunlarda açık ve net olunabilse muhtemelen kız zaten bilinçsiz bir cinsel ilişkiye girmeyecek, girse bile hamile kalmakla ilgili bilgi sahibi ise korunacak, buna rağmen hamile kaldı ise korkularını bir yana bırakıp ilçesi ile bunu paylaşabilecek :// her insanın ve ailenin doğrusu veya yanlışı öğretili virbirinden farklı olabilir ama aslolan aile içi iletişimin açık olabilmesi ki canlar yanmasın.. mesela çok az yorumda kızı hamile burkam adamdan bahsedilmiş, kızlarımızın korkuları maalesef ki erkeklerden kat be kat fazla. Kızlar korkudan hapise girmeyi göze alıp, katil olmayı göze alıp bebeklerini camdan atabiliyor iken bu zatı muhterem erkek kişide muhtemelen en ufak bir korku ve sorumluluk duygusu yoktur. Belki de kız bunu bir tek bu adama açıkladı ve belki adamın tavrı kızı buna zorladı.. kimblir..