Grupyildizi suç sadece doğum yapan kız da değil ki? Onunla beraber olan erkekler suçlu, kıza güven vermeyen ailesi suçlu. Evlenmeden çocuk doğurmak yüz karası diye psikolojik baskı yapıyorlar, sonra böyle sonuçlar ortaya çıkıyor. Ne olursa olsun ebeveynler evladının arkasında durmalı. Suçlamak yerine çözüm üretmeli. Annem bana öyle bir duruma düşmezsin umarım, ama yaşanırsa benden saklama, her zaman yanındayım, çocuğunu da büyütürüz demişti, daha 20 yaşlarımda. Hayat bu, her şey olabilir, biz de anneyiz, bizim evlatlarımız başına gelmeyeceği garantisini kimse veremiyor maalesef.