morsevenanne9 adaatuna ilk zaten iki saatte bir emziriyordum şuan 3 saatte bir emzirebilirsin dedi doktorumuz 3 aylık olucak kızım
adaatuna morsevenanne9 2 aylık bebeğim 5-6 saatte kadar uyusun dedi ben daha da uzatıyorum süreyi 7-8 saat uyuyor
umutluanne06 morsevenanne9 benim oğlum gece uykusunu seviyor 2 aydan sonra kendi uyandıkça ağladıkça emzirdim uyandirmadim uyandığında huysuz oluyorlar genel olarak. Tabi ben doktoruma danıştım 4 5 saati geçer artık uyku saatleri demişti
morsevenanne9 umutluanne06 kaç kilo peki bebeğiniz bizimde 3 saatte bir emzirebilirsiniz dedi bazen kendisi uyanmıyor 4 saat felan oluyor korkuyorum bende
morsevenanne9 umutluanne06 maşallah iyimiş kilosu bizde iki buçuk aylık olucaz 2 ay 18 gunluguz 5.700 kiloyuz
Sinem61 morsevenanne9 ben iki aydan sonra salmıştım kendi uyanirsa emziriyordum uyanmazsa kaldırmıyordum kilosu iyiydi
morsevenanne9 adaatuna 😄 korkmasam uyusunda ya aç kalır yada kilosu düşer birşey olur diye korkuyorum
adaatuna morsevenanne9 30.günden beri kendi uyanıyo kilı alımında çok iyi bırakın uyusun sonra sürekli uyanmaya alışır