Kızçelerim, oglum 4 bucuk aylık 1 aydır kucagımda tutarken oturtur pozisyonda tutuyorum böyle dümdüz oturtur gibi olmasada oturuyor. Cok erken bilgilerime göre, dü tutuyorum öyle de rahat etmiyor oturmak istiyo sanki ayaklarını çekşyo kendine . Şaşırdım kaldım gelişimsel belki erken oturan bir bebektir diyorum. Zarae vermekten korkuyorum