Firdevs2606 Hayırlı geceler uykusuz anneler🌸 Bebeğim 2 aylık oldu büyüme atakları oluyormuş henüz yeni öğrendim ve deneyimliyorum. Hep sancısı var gibi kıvranıyor uykuya dalamiyor huzursuz. Böyle olması normal mi bu süreci siz nasıl atlattınız
Ahmetbugram Firdevs2606 bizde 8 haftalığız gözlerimiz kızarıyor ama uykuya dalamıyoruz sebepsiz ağlıyoruz :( bir an önce geçer inşallah
ZeynepTC Firdevs2606 en zor hafta 🤦🏽♀️ 1,5 2 hafta sürüyor diye biliyorum ikizlerle çok zordu umarım çok zorlanmadan atlatırsınız
viyanyvz Firdevs2606 8.haftq atağı genelde uykuya direnme ve çok az uyuma şeklinde kendini gösterir İşte bu yönü çok yorucu Hiç geçmeyecek artık hep böyle olacak sanıyorsun ama geçici bir şey inan Bunu 8. Hafta atağını dibine kdar yaşamış ve yakın zamanda atlatmış biri olarak söylüyorum ☺️
Mavi_seker viyanyvz Ne kadar sürüyor peki benimki de 8. Haftada derin dalmıyor uyutuyorum 10 dk sonra hemen uyanıyor bazen canı yanıyormuş gibi ağlayarak uyanıyor. Acayip direniyor uykuya 😣
mrsfly Firdevs2606 sancısı varsa ataktan çok gazdır canım gaz masajı, ayak altı masajı bisiklet hareketi yapabilirsin