Metoomom ya şöyle aslında yüzüstü durmayı hiç sevmiyo bide ben pek koymadım yüzüstü 1 haftadır başladım koymaya kucağımda dışa dönük felan gayet iyi tutuyo başını saga sola çevirip izliyor bide süpermen pozisyonu diyolar galiba kucagımda yüzüstüyken de cok güzel kaldırıp etrafı izliyo saga sola bakıp ama sırt üstü yatarken kollarından tutunca başı geride kalıyo