Buseipek1801 Bebeğim 5 aylık uzun kollu zıbın ve alt pijama giydiriyorum ayagını sıkmayan çorap ve peluş battaniye ile yatırıyorum doğalgaz da 25 derecede siz nasıl gece uykusuna yatırıyorsunuz?
GkhnMls Buseipek1801 Benim bebeğim 10. Ayını bitirmek üzere çok yeni uyku tulumu aldım. İçine kolsuz zıbın giydiriyorum ve bişey örtmeme gerek kalmadan rahatça uyuyor. 1 tog aldım evim23-24 derece arası. Size de tavsiye ederim. Örtüyü yüzüne atma riskinide ortadan kaldırırsınız. Keşke daha önce alsaydım uyku tulumunu
Cinarabia Buseipek1801 bizim oda sıcaklığımızda 25-26 derece. 2 tog uyku tulumu giydiriyorum içine kısa kollu zıbın giydiriyorum ayaklarına giydirmiyorum çıplak. Sıcağı sevmiyor zaten sıcak olunca uyumuyor üşümüyor da
Dilaradaghan Buseipek1801 uyku tulumu kesinlikle evin derecesine göre tog değerine bakıp almalısınız küçük bebekler battaniyeyle yorganla yatamaz zaten çünkü allah korusun boğulma riski var başına dolayabilir altında kalabilir
fadikada Buseipek1801 25 aylık kızım uyku tulumundan başka birşey kullanmıyorum. Üzerini örtmeyi doğru bulmuyorum ben Allah korusun yani çok tehlikeli
lafiniesirgemez Valla ben uyku tulumu aldim 2 tane dönüşümlü kullanıyorum ayaklarına da ince battaniye bitti
Dilaradaghan Buseipek1801 en mantıklısı rahat etmeniz için tez zamanda uyku tulumu almanız tog değeri de kalınlık değeri 1 tog ince 1.6 tog biraz daha kalın 2 , 2.5 tog şeklinde ilerliyor evinizin sıcaklığına göre tog değerini seçip alıyorsunuz
etuerk Buseipek1801 tulumun ısı değeri ortalama 0.5 ten başlar 3 toga kadar devam eder. Biz 2.5 tog kullanıyoruz o genelde yorgan seviyesindedir zaten. Ben içine zıbın ince pijama giydiriyorum üzerine bişey örtmem. Sere serpe yatar
rodinsmomm Buseipek1801 oda 19-20 derece. Uzun kollu zibin, altina ince pijama, corap yok, 1 tog uyku tulumu. Ustune bir sey ortmuyorum
esraperaonur rodinsmomm 23 derecede üşüyen ben 🥴 şaka bi yana aşırı doğuk değil mi o derece doğalgazı yakmıyorsunuz sanırım
1cocuksevdasi etuerk uyku tulumları nasıl bişey oluyor internete yazınca peluş olanlar çıkıyor onlar mi acaba birde yenidoğan da uyku tulumu giyebilir mi üşür mü
birazquality Buseipek1801 10 aylık bebeğim. uzun kollu zıbın ince pijama üstüne uyku tulumu giydiriyorum. Geceleri çok üstünü açıyor resmen yatakta halay çekiyor o yüzden çare uyku tulumu
etuerk 1cocuksevdasi peluş değil içi elyaf oluyor dışı pamuklu kumaş. LCW de var siz uyku tulumu 2 tog yada 2,5 tog yazın öyle çıkar. Kunak tarzı olanlar mesela ben 3 ay öyle kullandım kundak istemezseniz normal bakabilirsiniz
maygirl Buseipek1801 yami dogalgaz acık icerisi 23 24 udeal isida icerde cok kalin gyinmiyoruz terletiyor bizi mevsimlik giyiyoruz bebişimizede kndi gydigmzden 1 kat fazlasni giyip battaniyesni örtuyorum yada 1.5 tog uyku tulumu ile yatiriorm bazen hic bsy örtmuyorum.
rodinsmomm esraperaonur ben 20 derecede sicaktan nefes alamiyorum😭 Kanada’da yasiyoruz biz disarisi -40 derece oldugu icin 20 bize cok sicak geliyor oyle alismisiz😂 Dogalgaz yok ama klima hep acik sabit 20 derecede