Merhaba anneler aşırı sinir olduğum konu özellikle yakın akrabalar yapıyor ellerinden öpüyor 1.5 yaşında ve diş çıkarma sürecinde o kadar sinir oluyorum ki kırmakta istemiyorum ama kırmak gerekiyor herhalde niye bebek ellerinden öpülür çok sinir oluyorum çook öpmeden sevemiyorlar sanki