ayselina58 yumuşak olması süt olmaması anlamına gelmiyo yutkunmasına bakın yutkunuyorsa emerken içiyordur ve benimde 4,5 aylık bebeğim benimde bu aralar öyle geceleri yerine koyuyorum 1 saat sonra kalkıyo memeye geliyo uyuya memeyi de bazen içiyo bazen emzik niyetine kullanıyor bağ kurmak istiyorlar sanırım güvende hissediyorlar böyle