Merhaba bebeğim 26 günlük, ilk doğduğunda 3 gün sütüm gelmedi mama verdik sonra geldi mastit oldum bu sürecte hep emzirdim, ve sağma makinesi kullandım. Şimdi geceleri uyurken ağlıyot kalkıyoruz emzirme pozisyonu na geciyoruz 1,2 dk emiyor uyuyor yerıne koyuyorum cunku napsam uyanmıyor, sonra tekrardan alıyor yıne alıyorum emsın dıye yıne uyuyakalıyor 😁. Bıktık artık, bu arada göğsüm doluyor, cektirıyorum bı kısmını makıne ile veriyorum biberon koyup. Ama yine uyanıp memede durmak ve uyumak istiyor. Önerisi olan varmı?