Merhaba anneler ❤️ ben adetimi bitireli 9 gün oldu normalde adet dışında kanamam yada adette düzensizliğim yok 2 gündür kanamam oluyor ve geceleri çok karnım ağrıyor. Test yaptım hamilelik için negatif çıktı. Böyle bir durum yaşayan var mı daha önce ? Yarın randevu aldım hastaneye gideceğim