Aliyee43 İyi geceler tatlı anneler benim kızım 3 yaşında 1 yıl oldu emzirmeyi bırakalı iki güğsümdede ceviz büyüklüğünde sertlikler var başına gelen var mı pazartesi doktora gidicem biraz tedirginim
Nergisim09 Aliyee43 aynısı bendede vardı süt düğümü olmuş amaliyat olmuştum süt bosaltilmisti hareket ettiriyodum bnde
Dokuzkasimbebesi Aliyee43 yanlış bilmiyorsam hareket ediyorsa kıst değil doktora gidin yinede içiniz rahat olsun
Nergisim09 Aliyee43 benim sağ gogsumdeydi canım bayilttilar zaten hiç birşey hisstmedim korkacak birşey yok süt düğümü ise mutlaka amaliyat şart yoksa düğüm kesin likle açılmıyor
Aliyee43 Nergisim09 selamın aleyküm doktora gittim ultrason istedi küçük şehir de yaşadığım içim doktor yok martın 25 ne tarih verdi eşimde o kadar beklemeyelim Denizli’de çektiririz dedi bakalım haftaya merkeze gidicez
Nergisim09 Aliyee43 yok canım gelmiyo du sadece içinde sert birşey vardı sağ sola hareket ettiriyordum