Bizde yaptırdık ben yaptırılması gerektiğini düşünüyorum heleki ülkede bu kadar göç varken. Etrafımda yaptıranlarda da çocukları hep daha basit atlattı hastalıkları. Yan etkimiz olması 37.5 ateşimiz oldu üstünü soydum geçti zaten huzursuzluk vs de olmadı bizde 🙏