Merhabalar kizim 25 aylık. Tek kelimeleri soyleyebiliyor. Geldi, gitti,attı,baba,dede,nine gibi. İki kelimeli cümlesi bi kaç tanedir bende endişeleniyorum konuşmasında gecikme mi var acaba diye. Kitaplara ilgisi yok aktivite kitabi aldim ama bakmiyor.cabuk sıkılıyor, lego falan oynamiyor pek oyuncaklarla ilgisi yok. Evde yemektir ev işidir cocuguma vakit ayiramiyor giibi hissediyorum kendimi. Kreşe giderse.konuşmasi ilerler, sosyallesir oyunlar oynar diye dusunuyorum ama bir yandanda henuz konuşamiyor kendisini nasil ifade edicek diye de endişeleniyorum bu konuda bana kres.onerisi verenilir misiniz ?