Meraba anneler ben ve bebeğim bundan yaklasık 1 ay önce hastaydık bebeğimde öksürük ve balgam da vardı neyse iyileşti çok şükür ben ondan daha geç iyileştim. Normalde ben grip olunca aşırı derece burnum akıyor ilk birkaç gün su gibi sonra katı akar 1 haftadan fazla sürer fakat bu defa iki hafta iyileşemedim burun akıntısı hep devam etti . Tam iyileştim akıntı durdu il dışına gittik haftasonu ben yine hasta oldum ve yine burnum akıyor son sürat. Ne zaman duracak bilmiyorum soğuk algınlığı ilaçları kullandım ama nafile. Böyle olan var mı veya bunun için doktora gitmeli miyim normal mi bu kadar burun akıntısı ?