Sevdaalp Geceden beri sol gogusumun altında bi ağrı var ve aynı şekilde 38.5 ateş nedir ne olduğunu bilen başına gelen var mı
Seher46 Sevdaalp bende de olmuştu neyden olduğunu bilmiyorum ama . Ben o ara sucuk yemiştim ondan şüphelendim . Yediğiniz bir şeyden olabilir mi acaba
Rabiaustkt Sevdaalp mastır olabikir. Goguslerini bosaltmiyormuydun. Fazla sütü. Sağman lazım çünkü emmedigi zaman süt tıkar damarlari
Sevdaalp busra37 15 gün sonra yaşına gircek çocuğum bende mastitten suphelendim ama 1 sene sonra olması imkansız gibime geliyor 😞
Sevdaalp Seher46 Yediğim şeyle ne alakası olabilir ki son zamanlarda farkı bi şey yemedim her zaman yediğim şeyler 🙄 sizin kaç gün sonra geçti acaba
Sevdaalp Rabiaustkt 15 gün sonra yaşına gircek oğlum son zamanlarda çok yara oldu göğüsüm sol memeyi pek vermedim yaradan dolayı bu mastit yapar mı ki
laura_ mastit canım soğuk lahanayı üstüne koy bol bol sağ ve bol bol sıcak duş al ve sağ duştayken gidecektir bi.kaç güne
Seher46 Sevdaalp 2 gün sürmüştü galiba . Eğer mastit olduğunu düşünüyorsan da sürekli aynı memeni emzir meme bolaşsın iyice .
sevgice Sevdaalp yapar canım sürekli yaşıyorum bunu. 2 3 gün boşaltmadim mi hemen bi tarafında kızarıklık şişme ve ateş. Hemen sağ sıcak kompres yap sıcak duşta masaj yap parol iç. Ertesi gune bi şeyin kalmaz. Ben ayda 1 yasiyorum bunu 🤷♀️
Dilbur Gencanne19 sadece can çekmesi değil sütün de çekiyor canım sen farketmesen bile gördüğün şeylerden tadına illa bakman lazım ummak yani istemek demek
Ertugrul123 Benımde ılk doğum yaptığım günler de olmustu banada atesım vardı sonra ıyıce emzırıp göğsüm bosalınca gectı canım sut dugumlenmıs olabılır
Sevdaalp Teşekkürler Allah razı olsun bilgiler Içın dediklerinizi uygulamay başladım inşallah iyi olurum bi an önce 🙏🌸