Bende yeni aldım harika bir süpürge, burada bazı kullanıcılar bilir ne kadar temizlik takıntısı biri olduğumu.. Kesinlikle üstüne asla süpürge tanımam. Kayınvalidem, görümcem, eltim ve kız kardeşim de kullanıyor. Ben kayınvalidemlerde kalmıştım o zaman 3 ay kadar kullandım harika bir süpürge olduğunu gördüm ve baya araştırdım. Biz Eylülde almıştık 18 bin TLydi. Şuan nedir fiyatı bilmiyorum, siz ne kadara aldınız ?