Merhaba, kızım 8 aylık ama henüz emeklemiyor hatta yüz üstü bırakınca bile sevmiyor geri sırt üstü dönüyor. Birde kollarından tutunca ayaklarını tam basmıyor dizlerini kırıyor oturmak ya da yatmak istiyor. Keyfi istediğinde ayaklarına basıyor ama çoğunlukla dizlerini kırıyor. Aslında çok hareketli bi bebek eli ayağı durmuyor ama bu konuda beni korkutuyor biraz. Doktor kontrollerinde bişey çıkmadı, 11 aya kadar normal dediler ama yinede içim rahat değil. Bu durumu yaşayan var mı aranızda? İyi günler