Sedahmetoyku Bende çok ugrastim ama emmedi :( Her kafadan bir ses. 4.5 aylik hala biberon goren aaa emzirmiyor musun diyor. Herkes beni sucladi. Çocuğunu yeterince hissedemedin de mi sutun artmadi diyen, nasil olsa biberon diyip çocuğu alip yediren, o kadar emzirme danışmanlari anne caylari ugrasmama rağmen sen hic ugrasmadin diyen, emzirmedin cocugun surekli hasta olur diyen, sen emziremiyorsun sut anne bul diyen... Sanki ben bile isteye emzirmedim gibi...Susmadilar, bitmediler. Bende hala ağlarım. Ama yeter ki yavrularimizin sagligi yerinde olsun.