Kızçeler yine bir sorum var sizlere, bebeğim 18 günlük oldu. Emziriyorum çok şükür sütüm var. Yalnız sol göğsüm sağ göğsümden daha çok süt doluyor sebebini anlayamadım. Soldan 2 kere emzirip sağ göğsümden 1 kere emzirebiliyorum. Sebebi nedir ne yapmalıyım.