Pastaneusuluislakkek aslhnm bebekler ve çocuklarda çoğu değer referans aralığı dışında çıkar. Onların fizyolojik yapısıyla ilgili. Çocuk doktoru değilse burada kimse size doğru bilgi veremez. Hekiminize danışın
mom-1 Yetişkinlere göre belirlenir bu sonuclar bizim de öyleydi yeni kan verdik acile bile gittim korkudan. Doktor yetiskinlere göre belirlendigini bebegin gelisim asamasında oldugu icin degerlerin normal oldugunu korkmamam gerektigini söyledi
aslhnm mom-1 sabah gidicez doktora şimdi sonuçlar çıkmışmı diye bi baktım ama bakmaz olaydım kızım uyuyor ben uyuyamıyorum kafayı yemek üzereyim internette çok kötü şeyler yazıyor çünkü
mom-1 aslhnm bi sakin olun yorumda yazdıgım gibi o yetiskin degerleri. Aynısı bana oldu diyorum sıkıntı yokk