Kızlar doğum yaptığımda bebeğimin kalpten akciğere giden damarı tıkalı doğmuştu ve anjiyo olması için uçakla İstanbul’a sevk olmuştu ve ben spinal doğum yaptığımda kafamı sağa çevirdim ve bebeğim için hazırladığım kıyafetler oradaydı giyemedi ne yazık ki bebeğimi apar topar götürmüşlerdi üzerinden 8 ay geçti bebeğim çok şükür iyi güzel herşey ama ben o anları atamıyorum aklıma geldikçe ağlıyorum heleki o kıyafetini giydirilmedigini görmek içler acısı yaşım 24 ve ilk çocuğum birdaha düşünemiyorum bile çocuk istemiyorum asla normal mi düşüncelerim ?